| RPG | Setterh | Wstęp |
|
Wstęp
Jesli wszedłeś na tą stronę, a wcześniej nie zetknąłeś sie z jej poprzednią wersją, zadajesz sobie zapewne pytanie, co to jest Setterh? Setterh, jest to świat fantasy, stoworzony przeze mnie (Endera). Nazwa oznacza "zamieszkałe ziemie" - jesto to jedyny kontynent w świecie. Oprócz tego istnieje mnóstwo mniejszych i większych wysp. Gdy zaczynałem prowdzić chciałem świat fantay, który będzie sięróżnił od innych. Nie będzie w nim magii (a raczej będzie, ale dobrze ukryta), nie będzie setek postaci włóczących sie z mieczami i szukającymi zaczepki. Tak powstał Hagor, kraj, w którym nie wolno nosić mieczy (strażnicy krzywo patrzą na jakąkolwiek broń), i gdzie zapomniano o magach. Są oni tylko legendą. Na stronach tych staram się umieścic w skrócie wszystkie informacje, jakie powstały podczas ostatnich lat prowadzenia tego systemu. Nie umieszczam informacji przeznaczonych dla MG. ALe powoli je spisuję, w przyszłości (mam nadzieję że niedalekiej), informacje te będą dostępne na życzenie. Istnieje dokładny podział na informacje dla graczy i postaci i na informacje dla MG. Świat Setterh skrywa wiele tajemnic.
Trochę historii:
Najdłuższa kampania: W czasie gry minęło zaledwie ok. 9 lat (od 1658 do 1667). W Hagorze zakończyła się wojna domowa (na północy, w latach 1660-1665), w Cerlu doszło do przerotu i rozpadu królestwa (1666-????). Lord Hannemann zbudował miasto portowe n apołudniu Hagoru (1663). Wybuchło kilka wojen na zachodzie - na archipelagu Malagen, król Sorii zawarł przymierze poprzez małżeństwo... Oj, dzieje się dużo. A czas płynie. I nie ma możliwości poprowadzenia w każdym możliwym zakątku.... W ciągu gry, przewinęło się około 35 graczy (tylu potrafię do doliczyć, ale mogłem o kimś zapomnieć), podzielonych na około 15 drużyn (piszę około, ponieważ, niektore "drużyny" płynnie łączyły się z innymi itd.).
|
| RPG | Setterh | Wstęp |
|